Assistant Power Class 2017

Sterk in jouw veranderende secretaresserol

Voor alle secretaresses | Dinsdag 31 oktober 2017 | € 100,- collegakorting | Utrecht

Jouw vak en jouw toekomst: de Assistant Power Class is een inspirerende dag voor de future proof assistant. Je hoort de belangrijkste ontwikkelingen in het vak en hoe jij het verschil gaat maken door 100% jezelf te zijn. Durf te kiezen voor wie je echt bent: jouw stijl, jouw boodschap en jouw drive. Ga praktisch aan de slag met nieuwe tools, inzichten en werkwijzen.

Cadeautje: gratis eBook - In 10 stappen naar een future proof secretaresse!

Bekijk het volledige programma Direct inschrijven


Inspirerende topsprekers


Judith Webber

100% puur jij

Liane Duit

Jouw vak en jouw toekomst

Leo Bormans

De kracht van geluk

Pauline de Wilde

Dagvoorzitter

Meer info over de sprekers


Assistant Power Class
 

Wat neem je mee naar huis?

 

Volop inspiratie en praktische handvatten voor JOUW functie:

  • 100% PUUR jij: word superaantrekkelijk door jezelf te zijn
  • Maak het verschil met lean werken
  • Fluitend naar je werk! Breek uit de sleur en haal het beste uit jezelf
  • Super praktisch: hoe onthoud je alles en raak je niet meer afgeleid?
  • Herken én doorbreek ineffectieve samenwerkingspatronen
  • Hostmanship is belangrijker dan ooit. Hoe geef je dit vorm?
  • Verhoog je geluk en de kwaliteit van jouw leven en werk

Video over de robot als metafoor voor verandering:


 

Verdiep jezelf in een vaardigheid die het best bij je past

 

Kies uit één van de acht powerlezingen om 13.30 uur:

  • Samenwerken met verschillende karakters
  • Tech-savvy assistent
  • Empowerment
  • Haal meer uit je hersenen
  • Netwerken vanuit jouw eigen kracht
  • Mooier werk! Naar een betere baan zonder weg te gaan
  • LEAN: maak het verschil met procesverbeterend werken
  • Hostmanship: de kunst mensen het gevoel te geven dat ze welkom zijn

Bekijk het programma met meer info over deze powerlezingen

 

Collegakorting:
Kom met jouw collega en
ontvang samen € 100,- korting!

Meer informatie over de collegakorting

Secretary Power Class

Wat vonden de secretaresses van de
Assistant Power Class 2016?

 

Ook in 2016 was de Assistant Power Class weer een daverend succes met o.a. topsprekers Richard van Hooijdonk, Margriet Sitskoorn en Joseph Oubelkas. Ze gaven ons praktische inzichten in het veranderende secretaressevak. Maar liefst 300 assistants beoordeelden deze 100% inspirerende dag met een 8,5!

Bekijk de complete terugblik 2016

 

 

 

Assistant Power Class
31 oktober 2017 | Media Plaza Utrecht

 

Download

Voor een compleet overzicht van het programma raden wij u aan de brochure te downloaden

Download (PDF)

9.00 uur
Ontvangst met koffie en thee
9.30 uur

Welkom en start - Dagvoorzitter Pauline de Wilde
9.40 uur

100% PUUR jij
Word superaantrekkelijk door jezelf te zijn: Kies en ze kiezen jou
Passie, vertrouwen en echtheid worden steeds belangrijker. Dúrf te kiezen voor wie je bent. Dat betekent leiderschap durven pakken, gaan staan voor jouw boodschap, jouw drive, jouw stijl. En ja, dit betekent ook durven stoppen met waar je niet goed in bent. Met als effect: werk dat helemaal bij jou past.

  • Maskers af
  • Jouw werk mag heel leuk zijn
  • Jij zit ook in de selectiecommissie
  • Jouw talenten (inzetten in je werk)

Judith Webber is het prototype van 'het kan wel', she walks her talk. Haar interactieve lezing zet je in beweging om ook te kiezen voor 100% puur jij!

11.00 uur
Speeddate

Wie is jouw perfecte match?

11.10 uur
Power break
11.40 uur


Next Level Assistant; jouw vak en jouw toekomst
  • Wat zijn de belangrijkste ontwikkelingen in jouw vak voor de komende jaren?
  • Welke voorbereidingen moet jij treffen om future proof te zijn en te blijven?
  • Waar liggen jouw kansen en mogelijkheden?

In gesprek met experts:
Liane Duit, Social Business Strateeg, Bossers & Cnossen. Liane laat de mogelijkheden zien vanuit IT en samenwerken; hoe ziet die toekomst eruit?
Sara van Broekhoven, Empower Talent & Team. Haar doel is het vak van de assistants flink te laten klinken in de toekomst. Af en toe de boel opschudden is wel eens nodig…
Erna Lokker, Manager Business Support, PricewaterhouseCoopers. PwC loopt voorop als het gaat om de inrichting van het secretariaat van de toekomst.

12.30 uur
Lunch Power break

13.30 uur
Powerlezingen: verdiep jezelf

Maak een keuze uit deze acht powerlezingen:

  • Tech-savvy assistent
  • Empowerment
  • LEAN: maak het verschil met procesverbeterend werken
  • Netwerken vanuit jouw eigen kracht
  • Mooier werk! Naar een betere baan zonder weg te gaan
  • Haal meer uit je hersenen
  • Hostmanship: de kunst mensen het gevoel te geven dat ze welkom zijn
  • Effectief samenwerken met verschillende karakters

Lees meer over deze 8 powerlezingen

1. Tech-savvy assistent

Door de veranderende wereld zijn andere manieren van denken en samenwerken nodig. Met technologie en connecties ontstaan nieuwe sociale structuren. Ook voor jou geldt dat technologie steeds belangrijker wordt in je werk. Tijd om een tech-savvy assistant te worden;

  • 9 belangrijke kernvaardigheden
  • Hoe technologie impact heeft op de manier waarop je werkt
  • “Working Out Loud” en “Zero email beleid”
  • Nieuwe tooling die vanuit Start-ups steeds meer corporate land binnen dringen
  • Praktische tips op basis van de tooling & devices waar je nu mee werkt

Om de workshop zo persoonlijk mogelijk te maken wordt er, nog voordat de powerlezing van start gaat, al tooling ingezet om de samenwerking op te starten.

Liane Duit, Social Business Strateeg, Bossers en Cnossen


2. Empowerment
Maak het verschil in jouw toekomst van werk

Ontdek jouw waarde voor de toekomst van werken. Je gaat naar huis met jouw persoonlijk actieplan. Dit actieplan kleur je zelf in met zichtbaarheid in jouw karakterrol, de mooiste rol in het werk; de rol waarin authentiek zijn het allerbelangrijkste is.

  • Hoe was, is en gaat (futuristische blik) jouw vak eruit zien
  • Jouw authenticiteit
  • Hoe creëer jij waarde voor jouw toekomst van werken
  • Slim en klantgericht jouw authenticiteit inzetten
  • Jezelf en jouw klant bevlogen en betrokken houden
  • Een concreet actieplan richting de toekomst van werken
  • Als je geen plannen maakt voor jezelf word je ingezet in andermans plannen…

Sara van Broekhoven, Empower Talent & Team


3. LEAN werken
Maak het verschil met procesverbeterend werken

We horen veel over LEAN, Agile en Scrum. Tegenwoordig worden in veel organisaties deze denkwijzen en methodieken toegepast. Steeds meer zien we LEAN ook terug in het secretariële domein.

  • Wat is LEAN?
  • De belangrijkste uitgangspunten en misvattingen
  • Hoe helpt LEAN jou en je organisatie te ontwikkelen?
  • Vergroot jouw zichtbaarheid
  • Weg met de 8 grootste verspillingen

Kortom; waarmee ga jij je manager en organisatie verrassen en zorgen voor jouw toekomst van werken?

Erica Krüger, Ecru. Create Empowered Support


4. Netwerken vanuit jouw eigen kracht

Jouw netwerk wordt steeds belangrijker. Juist in de tijd dat jouw functie verandert, is een sterk netwerk super belangrijk.

  • Het begint allemaal met een stromend netwerk
  • Wat is een krachtig netwerk eigenlijk?
  • Wat is jouw superpower?
  • Hoe krijg je sneller een klik bij het netwerken?
  • Aan de slag met speeddates!

Corinne Helmink , Sponty Events


5. Mooier werk! Naar een betere baan zonder weg te gaan

Terug naar wat jij het allerleukst vindt aan je baan. Weer fluitend naar je werk! Niet meer gevangen in de dagelijkse sleur. Niet meer naar hot naar haar rennen voor de ander en niet meer toekomen aan wat jij leuk vindt.

  • Werken met je talent als flexibiliteit gevraagd wordt
  • Sta stil bij dat waar je blij van wordt en waar je talent ligt
  • De beste versie van jezelf naar boven halen
  • Op zoek naar een betere baan zonder weg te gaan

Ilse Keuten, coach en trainer, Ilse Coaching en Peggy Derrez, coach en adviseur


6. Haal meer uit je hersenen

In deze tijd waarin je overladen wordt met informatie is het belangrijk geconcentreerd en gefocust te blijven. Leer hoe je dat doet. Super praktisch! Super herkenbaar en meteen toepasbaar.

  • Maak je hoofd leeg
  • Hoe onthoud ik alles
  • Hoe raak ik niet meer afgeleid?
  • Ga voldaan naar huis

Mark Tigchelaar, Co-founder, CEO en trainer, UseClark


7. Hostmanship
De kunst mensen het gevoel te geven dat ze welkom zijn

Mensen worden vaker dan ooit vervangen door techniek. Mensen het gevoel te geven welkom te zijn is nu belangrijker dan ooit. In het spanningsveld tussen machine en emotie is ‘Hostmanship’ de verbindende factor. Lees alvast het blogartikel; secretaresse en hostmanship, geschreven door Marnix Smulders.

  • Neem de ander als uitgangspunt
  • Wel eerst jezelf verwelkomen
  • Van service naar gemeende interesse
  • Behandel de ander zoals de ander behandeld wil worden
  • Inspelen in kleine menselijke behoeften

Marnix Smulders, Hostmanship Group


8. Effectief samenwerken met verschillende karakters
Het begrijpen en beïnvloeden van gedrag

Werken in teams of projecten neemt toe. Zorg dat jij goed en vooral effectief samenwerkt met verschillende persoonlijkheden.

  • Herken én doorbreek ineffectieve samenwerkingspatronen
  • Inzicht in het gedrag van jezelf en de ander
  • Omgaan met ‘lastig’ gedrag
  • Vergroot jouw invloed in de samenwerking

Ingrid Bannink, coach, teamcoach en trainer, Bannink Coaching & Consultancy


14.30 uur
Power break
15.00 uur

De kracht van geluk

Met het veranderen van jouw functie, is het belangrijk gelukkig te zijn en te blijven. Tijdens deze lezing krijg je inzichten, tips en tricks die supergoed toepasbaar zijn.

  • Iedereen is op zoek naar geluk, ook in het werk
  • Wat is geluk precies? Hoe overwin je weerstand? En waar vind je hoopvolle energie?
  • Hoe verhoog je jouw geluk en de kwaliteit van jouw leven en werk?
Leo Bormans, Ambassadeur van geluk en levenskwaliteit

16.30 uur
Einde van de dag
 
pauline de wilde

Pauline de Wilde

Dagvoorzitter en presentatrice

Haar televisie carrière begint eind jaren ‘90 in Seattle USA. Hier maakt zij de stap van afgestudeerde econome (UVA) naar actrice, om vervolgens in Nederland deze carrière switch voort te zetten. Als tv-presentatrice is ze vooral bekend van de zakelijke RTLZ programma’s Ondernemerszaken, Duurzaam Ondernemen en Lokaal Duurzaam én van de RTL4 reisprogramma’s Snowmagazine en ViaVacance.

Als dagvoorzitter staat Pauline erom bekend inhoudelijk pittige thema’s op een charmante en concrete manier over te brengen. Zij levert kwaliteit op hoog niveau en doet dat met haar persoonlijke flair. Opdrachtgevers lopen met haar weg, omdat zij naast een echte ‘professional’ ook heel plezierig is om mee samen te werken. Pauline denkt mee, is flexibel en altijd tot in de puntjes voorbereid.

Pauline heeft pit, is spontaan, laat zichzelf zien en straalt lef uit. Ze zorgt ervoor dat met haar persoonlijke touch de boodschap aankomt en beklijft. 


Leo Bormans

Leo Bormans is geluksambassadeur en auteur van de internationale bestseller ‘’The World Book of Happiness’’. Dit boek is uitgedeeld aan o.a. Obama, Merkel, Annan; dit zijn slechts 3 van de 200 wereldleiders die dit boek persoonlijk hebben ontvangen van de president van Europa; Herman van Rompuy. Hij heeft dit boek cadeau gedaan aan alle wereldleiders met de vraag “geluk en levenskwaliteit” ook op de politieke agenda te zetten.

Leo slaagde erin om iedereen bij “De Wereld Draait Door” voor twee minuten te laten “zwijgen”. Hij sprak ook o.a. op Ted X en was te gast bij RTL Late Night en Witteman zoekt geluk. Zijn nieuwste boek heet “The World Book of Love”. Daarin verzamelt hij de inzichten van 100 professoren uit 50 landen over de geheime kracht die in ieder van ons schuilt: de liefde. Het boek is opnieuw een internationaal succes.

Al met al een zeer inspirerende spreker die ‘geluk’ onderzoekt. Dit moet je gewoon horen. Gun jezelf het geluk om erbij te zijn.


judith webber

Judith Webber

Judith Webber is een van de meest authentieke sprekers van dit moment. Ze laat op het podium zien dat je 100% puur jezelf kunt zijn, ook in je werk. Sterker nog: dat dit noodzakelijk is.

Judith neemt je mee in haar visie achter haar 2e boek ‘Kies en ze kiezen jou' waarna ze graag de brug slaat naar jou, hoe je haar gedachtengoed op jezelf en je werk kunt toepassen. Haar stijl is te typeren als luchtig en diepgaand tegelijk, een bijzondere combinatie! Je lacht wat af, maar ondertussen snijdt ze wezenlijke onderwerpen aan.

Zelf is ze in 2008 haar eigen bedrijf begonnen na een lange zoektocht naar de ‘ideale baan”. 12 jaar heeft ze gewerkt als (interim) HR-adviseur bij grote bedrijven als PricewaterhouseCoopers en ABN Amro en diverse kleinere. Vaak zag ze dat het buitenkant-verhaal vaak een heel ander verhaal was dan het binnenkant-verhaal, zowel bij de organisatie zelf als ook bij de leidinggevenden. Dat fascineerde haar mateloos en daar heeft ze haar werk omheen gecreëerd.

Heel inspirerend maar ook praktisch: alles dat Judith zo levendig vertelt kun je meteen toepassen op jezelf en op je bedrijf. Door de lezing van Judith ging ik vol inspiratie naar huis. Het is net alsof je een persoonlijk gesprek met Judith hebt gehad. Hang zelf de slingers op: dan wordt het vanzelf een feestje. En dát was luisteren naar Judith: een feestje! – onderneemster.

De enthousiaste en no-nonsense aanpak van Judith zijn me vooral bijgebleven; hierdoor was haar lezing dynamisch en goed vertaalbaar. Judith is eerlijk en toegankelijk en kan goed een groep én individu peilen op behoefte. Absolute aanrader! – UWV

Judith is puur en open en zo start ze ook haar lezing. Alleen al met haar persoonlijkheid weet ze mensen te raken. Door interactie met de groep weet ze haar eigen verhaal goed te vertalen naar de deelnemers. In een uur tijd heeft ze heel wat mensen aan het denken gezet en geïnspireerd ook op zoek te gaan naar hun authentieke ik. Ook mij!


liane duit

Liane Duit

Social Business Strateeg, Bossers & Cnossen

Lang … lang geleden startte zij haar carrière als secretaresse. Nog altijd heeft zij belangstelling voor het vak. Zij schreef meerdere white papers en blogs over de toekomstige rol van de secretaresse en door haar enthousiasme en drive is Bossers & Cnossen deze Tech-savvy Assistant workshop gestart.

Liane houdt zich bezig met de toekomst van werk en nieuwe workspaces van waaruit mensen (gaan) werken. Zij heeft een heldere visie over de nieuwe manier van werken en een duidelijke mening over het belang van creativiteit binnen elke organisatie.


Sara van Broekhoven

Een bekende in de wereld van Assistants/ Business Support op het vlak van inspireren van je marktwaarde als Assistant/ Business Support richting de toekomst van werken. Dat doet ze op een energieke, humoristische en bevlogen manier -met een sterke inzet van haar authenticiteit en onvermoeibare overtuiging- hét vak ‘assistants’ flink te laten klinken in de toekomst van werken. Sara…’die schudt de boel flink op’ zeggen haar klanten vaak! Opschudden af en toe nodig is om tot nieuwe inzichten te komen in een wereld die flinke uitdagingen kent. De wereld verandert in een rap tempo en zo ook de toekomst van werken; de vaardigheden van ‘vroeger’ (gisteren dus) kennen in de toekomst (morgen) een hele andere waarde. Dit geldt zeker ook bij assistants…stilstaan is dus geen optie.

Haar bedrijf inspireert organisaties, teams en individuen in hoe menselijke waarde te creëren voor in die toekomst van werken. Haar bedrijf mag adviseren, inspireren en implementeren binnen organisaties als Philips, NXP, Vanderlande, Waternet, Heineken & Danone.

Sara’s missie: Het verschil maken in de toekomst van werken mét de vakgroep Assistants/ Business Support.

Door het inspireren van zelfsturende assistant teams (bouwen aan sharing assistant communities), Peoplemanagement voor assistants (talent op de juiste plek), een service excellence mentaliteit (klantwaarde leveren met gastvrijheid) & een LEAN mentaliteit (doen we de juiste dingen?) zet Sara de toekomst van werken voor assistants in een ander daglicht is Sara uitermate geschikt om deel te nemen in het panel…’de toekomst van ons vak’.


Erna Lokker

Manager Business Support, PricewaterhouseCoopers

Haar loopbaan is gestart als secretaresse. Vanuit haar passie voor het vak, de voorliefde voor het optimaliseren van processen, het aangaan van nieuwe uitdagingen en oog voor haar persoonlijke ontwikkeling door middel van 'continues education', is zij nu binnen PwC Nederland als manager business support mede verantwoordelijk voor een continue en kwalitatief hoogwaardige business support dienstverlening die is afgestemd op de behoefte van hun (interne) klanten.

Als management team business support wil PwC tijdig inspelen op de ontwikkelingen die wereldwijd maar ook nationaal van invloed zijn op de organisatie en de veranderingen die daaruit voortkomen. Op basis van deze ontwikkelingen heeft PwC business support haar visie2020 vastgesteld: Van detachering naar dienstverlening! Vanuit deze visie willen zij inzetten op proactieve en meer flexibele klantgerichte dienstverlening die ook plaats en tijd onafhankelijk beschikbaar gesteld kan worden. Efficiëntie door specialisatie en standaardisatie daarbij optimaal gebruik makend van de beschikbare technologie en applicaties. De business support medewerkers worden door middel van toegespitste trainingen en coachend leiderschap geholpen in hun persoonlijke ontwikkeling naar een niveau passend bij deze veranderingen.

PwC business support staat nu aan het begin van deze transitie, maar ongeacht hoe dit proces als pilot verloopt, zien zij om zich heen een onomkeerbare verandering in de wijze waarop secretariële dienstverlening door de nieuwste generaties managers en leidinggevenden wordt gewenst. Niet werken voor maar met, een spin in het digitale web die als volwaardig sparringpartner meerwaarde levert en daarmee toegevoegde waarde aan organisaties.


Erica Krüger

Erica (47) is een ervaren verandermanager en LEAN expert. Haar uitdaging en passie vindt zij in het professionaliseren van de business support functie van organisaties met daarbij de optimale inzet en ontwikkeling van talenten van assistenten. Erica inspireert mensen en zet aan tot concrete verandering. Door haar praktijkgerichte aanpak en haar niet aflatende energie en daadkracht krijgt zij mensen in beweging en maakt zij van vage plannen concrete doelstellingen en begeleidt hen bij de realisatie.

Erica heeft zowel een secretariële, bedrijfskundige als LEAN achtergrond. De combinatie van deze disciplines en haar ervaring maakt dat zij in staat is, samen met assistenten, de toegevoegde waarde van de business support te vergroten en een brug te slaan tussen de assistenten en de operationele doelstellingen van een organisatie.

Gedrevenheid, professionaliteit, objectiviteit, samenwerking en eerlijkheid zijn woorden die bij haar passen. Erica heeft bijgedragen aan de professionalisering bij o.a. Honeywell, Essent, Waternet, Philips, AWVN en Reinaerde.


Corinne Helmink

Corinne Helmink heeft ruim 10 jaar ervaring als secretaresse en heeft een wisselende loopbaan carrière achter de rug. Van secretaresse tot operatie-assistente, van projectmedewerker naar ondernemer. Haar grote les hieruit: als je professioneel wil groeien dan moet je op zoek naar jouw superpower!

Ondertussen heeft ze haar superpowers gevonden en dat ligt in het verbinden van zakenpartners, het enthousiasmeren van mensen en het organiseren van events.

Je kunt heel veel voor elkaar krijgen als je in jezelf gelooft, je superpowers inzet en je enthousiast bent over je werk. Energie moet stromen en als je openstaat voor nieuwe dingen blijft het netwerk stromen. En dit kun je niet alleen, hier heb je andere stromingen voor nodig, een stromend netwerk.


Ilse Keuten en Peggy Perrez

Ilse en Peggy hebben als missie meer mensen in Nederland fluitend naar het werk!

Daarom zijn zij in 2012 gestart met het programma: In vijf stappen fluitend naar je werk! Met als doel meer geluk en werkplezier en zorgen voor duurzame inzetbaarheid.

Peggy Derrez is keuzecoach en trainer en vindt het belangrijk om mensen in hun kracht te zetten zodat ze met vertrouwen keuzes durven maken.

Ilse Keuten is keuzecoach en trainer en helpt mensen graag om ze op eigen wijze als een sterk merk neer te zetten. Ze doet dat door je communicatie te versterken zodat je met meer zelfvertrouwen nog sneller je doel bereikt.

Door hun jarenlange ervaring als HR Manager en Manager Werving en Selectie weten ze wat er nodig is om fluitend naar je werk te gaan. Zij geloven erin dat je een goede keuze in je werk zelf maakt, maar je hoeft dit niet alleen te doen. Door bewuste keuzes te maken in je loopbaan kun je meer geluk en werkplezier ervaren.


Mark Tigchelaar

Mark (1984), is dyslectisch, studeerde neuro-psychologie, en is breinexpert. Hij is directeur van UseClark, al meer dan 12 jaar helpen zij overheden, organisaties en onderwijsinstellingen om hun productiviteit te verhogen, door effectief gebruik te maken van de mogelijkheden van de hersenen. De methode is wetenschappelijk onderbouwd en wordt in 16 landen gebruikt. Inmiddels heeft Mark meer dan 100.000 mensen mogen opleiden in de methoden om meer uit het brein te halen. Hij is daarnaast betrokken bij verschillende TV programma’s over de hersenen en is auteur van 4 boeken. Deze zijn vertaald in 6 talen.

Wat hij verteld is superpraktisch en heel herkenbaar!


Marnix Smulders

Als mens helpt hij graag anderen om meer grip te krijgen op hun eigen succes en daarmee op hun eigen geluk. Als vader, echtgenoot, politicus, vrijwilliger – en beroepsmatig als Hostmanship Specialist.

Het is zijn ambitie onze wereld een beetje beter te maken. Daarmee begint hij bij mezelf: iedere dag probeert hij iets te leren van anderen en anderen te helpen waar het kan. Dat kan een klein gastvrij gebaar zijn in het verkeer, of anderen inspireren met de kansen en mogelijkheden die Hostmanship biedt. Anderen succesvol laten zijn geeft hem energie: hun succes is zijn succes.

Hij gaat op zoek naar de drijfveren van anderen door vanuit hun perspectief te kijken. Zonder te oordelen, maar als vertrekpunt voor nieuwe inzichten. In groepen waar veel weerstand, frustratie en oud zeer zit, is hij op zijn best. Hij verschuift de focus van zaken waar ze geen grip op hebben, naar dingen die ze wél kunnen beïnvloeden.


Ingrid Bannink

Ingrid Bannink is gediplomeerd en ervaren coach, teamcoach en trainer. Ze is eigenaar van Bannink Coaching & Consultancy. Met haar oprechte betrokkenheid, inlevingsvermogen en resultaatgerichtheid begeleidt zij mensen, teams en organisaties met hun persoonlijke ontwikkeling & professionele groei. Het resultaat is dat zij met meer plezier en succes effectiever werken, communiceren, samenwerken of leidinggeven, hun persoonlijke en professionele doelen halen en genieten van het proces ernaar toe.


Datum en locatie

Assistant Power Class: 31 oktober 2017

Media Plaza Utrecht
Croeselaan 6
3521 CA Utrecht
030 - 295 5911

Media Plaza Utrecht - Polar

Prijs en collegakorting

Assistant Power Class: € 499,- excl. btw per persoon. Het bedrag is inclusief koffie en lunch. Kortingsacties of vouchers zijn niet in te leveren.

Let op: collegakorting! Wil je met twee of meer collega's komen? Dan betalen jullie slechts € 449,- per persoon.
Eén van onze deelnemers verwoordt het precies goed: "De Assistant Power Class leent zich bij uitstek om als team te bezoeken. Samen kun je dan ook nabespreken en bekijken wat in jouw team kan worden toegepast."

Leg jouw deelname vast

 

Studiepunten

Omdat je tijdens deze dag werkt aan jouw persoonlijke ontwikkeling, belonen wij dat met 2 studiepunten.

Bij 12 studiepunten heb je recht op het SMI Assistant Degree. Bij 24 studiepunten heb je recht op het SMI Top Assistant Degree en bij 40 studiepunten ontvang je het SMI Excellent Assistant Degree. Met ieder van deze diploma's maak jij jouw ervaring zichtbaar: erg interessant voor jouw organisatie en CV! Meer informatie over studiepunten en het SMI Degree

 

Opleidingsadvies Secretary Management Institute

Contact

Heb je vragen of wil je graag advies of deze dag geschikt is voor jou? Bel of mail ons geheel vrijblijvend!

Visit link 040 - 2 974 947
Wij staan voor jou klaar:
Marjan Muller en Niehk Senders

 

 

Verantwoordelijk voor Assistant Power Class

Karin de Jong

Congres manager   

Deze dag heb ik opgezet omdat jouw vak verandert. Jij bent van onmisbare waarde in jouw organisatie. Besef je dat wel? En beseft jouw leidinggevende dat wel? Jij moet dat nu laten zien. Afwachten of stilstaan is er niet meer bij. Laat zien wat je waard bent en waar je talent ligt. Deze dag draagt daaraan bij. Je krijgt nieuwe inzichten, praktische tools, een boel energie en inspiratie. Elk jaar worden er bepaalde thematieken en competenties besproken waarin jij mag groeien, moet gaan groeien. Waar gaat het vak heen? Wat heb ik nodig om future proof te blijven? En hoe doe ik dat dan? Aan jou de keuze: blijf je waar je bent of stap je uit je comfortzone en ga je de uitdaging aan. Waar je ‘buik van begint te kriebelen’, dus wat je spannend vindt, daarvan ga je groeien. Groei mee en gun jezelf het geluk om erbij te zien. Kies voor jezelf!


Ik vind het ontzettend leuk om zo’n bijzondere dag voor jou te mogen ontwikkelen. Met veel plezier en creativiteit werk ik aan deze dag en zoek ik de beste onderwerpen en sprekers die bij dit event en het thema passen. Dit is waar ik een kick van krijg, wat mij energie geeft. Elk jaar leer ik weer om wat verder uit mijn comfortzone te stappen, om meer van mezelf te laten zien, om mezelf te professionaliseren. Die energie probeer ik over te brengen. Het is aan jou of je het in ontvangst wilt nemen. Ik zie je graag!

 

Marie-José Smedeman

Project Coördinator   

 

 


Belastingvoordeel

N.B. Betaalt u dit programma (gedeeltelijk) zelf? Maak gebruik van het belastingvoordeel en vraag tot bijna 50% van de studiekosten terug van de Belastingdienst! Meer informatie en tips

Partners 2017

   

 


 

Vanaf Rotterdam The Hague Airport zijn ruim 40 bestemmingen snel en gemakkelijk bereikbaar. Het zomerseizoen begint goed op onze luchthaven! Vanaf april is Transavia gestart met vluchten naar Venetië, Pisa, Valencia én de 'oude bekende' Bergerac. Vier heerlijke bestemmingen die vanaf Rotterdam The Hague Airport al te bereiken zijn vanaf €29,- enkele reis!

 


Of je nu opzoek bent naar één hotelkamer terwijl de hele stad vol zit, een originele locatie nodig hebt voor een heisessie of een groot congres mag organiseren: wij weten raad! HMC Reservations zoekt, vindt en regelt hotels en vergaderlocaties voor de zakelijke markt. Deze service is altijd kosteloos doordat wij van de locaties een commissie ontvangen. Bij ons betaal je nooit meer dan wanneer je de locatie zelf zou boeken.

Partnership: laat als organisatie jouw gezicht zien!

Wil je in contact komen met 300 management assistants, office managers en secretaresses? Dan ben je bij SMI aan het juiste adres. Profileer je organisatie op een originele manier tijdens de Assistant Power Class. Daarnaast bereiken we iedere maand meer dan 13.000 assistants via onze online kanalen!

 

Infographic bereik SMI

Het (online) bereik van Secretary Management Institute is aanzienlijk: met 32.000 klanten, 13.000 unieke bezoekers per maand en meer dan 12.000 volgers via social media zijn we regelmatig top of mind bij de management assistants.

Bekijk hieronder de sponsorvoorstellen. Naast de dag zelf zijn er verschillende online mogelijkheden om je organisatie te promoten, zoals het verspreiden van blogs, een advertentie op onze website, etc. Heb je zelf ideeën of wil je meer informatie? Wij denken graag met je mee! Neem contact op met Sabine Slagter, 040 - 2 974 874.

 


Sponsorvoorstel pakket 1 (€ 975,-)

  • Standruimte: ‘One square meter of fame’ (kubus van 50 x 50 x 100 cm, stroompunt, WIFI)
  • Promotie voorafgaand aan het congres: Logo/link op sponsorpagina, editorial van 50 woorden
  • Blikvangers op het congres: Vermelding als partner op de banier bij de registratiebalie, uitdelen van bedrijfsbrochure/gadget
  • Relatieontvangst & voorbereiding: 1 kaart voor de eigen organisatie t.b.v. stand bemensing, onbeperkt aantal 20% kortingskaarten voor relaties

Sponsorvoorstel pakket 2 (€ 1.495,-)

  • Standruimte: Netwerktafel van 150 x 90 x 110 cm (+/‐ 6 m2), twee krukken, WIFI
  • Promotie voorafgaand aan het congres: Logo/link op sponsorpagina, editorial van 50 woorden, inhoudelijke content plaatsen op blog SMI en verspreiding via social media kanalen
  • Blikvangers op het congres: Vermelding als partner op de banier bij de registratiebalie, uitdelen van bedrijfsbrochure/gadget
  • Relatieontvangst & voorbereiding: 2 kaarten voor de eigen organisatie t.b.v. stand bemensing, onbeperkt aantal 20% kortingskaarten voor relaties

Deze voorstellen zijn inclusief deelnemerslijst op de dag zelf en de mogelijkheid om het congresprogramma zelf te volgen. Extra af te nemen: uitreiken prijs op het podium, achterwand bij stand (130 x 250 cm), plasmascherm 42” met statief, etc. Vraag naar de combinatieopties en andere mogelijkheden!


Terugblik 2016: Assistant Power Class krijgt een 8,5!

 

Ook in 2016 was de Assistant Power Class weer een daverend succes met o.a. topsprekers Richard van Hooijdonk, Margriet Sitskoorn en Joseph Oubelkas. Ze gaven ons praktische inzichten in het veranderende secretaressevak. Maar liefst 300 assistants beoordeelden deze 100% inspirerende dag met een 8,5!

Bekijk de complete terugblik 2016

 

Terugblik 2016: Assistant Power Class krijgt een 8,5!

 

Ook in 2016 was de Assistant Power Class weer een daverend succes met topsprekers Richard van Hooijdonk, Margriet Sitskoorn, Joseph Oubelkas en Huub van Mackelenbergh. Ze gaven ons praktische inzichten in het veranderende secretaressevak. Jullie beoordeelden deze 100% inspirerende dag met een 8,5!

Bekijk het programma van 2017 Reserveer vrijblijvend een plaats voor 2017


Inspirerende topsprekers 2016

 


Margriet Sitskoorn

IK²: Ontwikkel jouw hersenen optimaal en bereik je doelen
(Hoogleraar klinische neuropsychologie Universiteit van Tilburg, bekend van de Nationale IQ Test, auteur van o.a. IK² jouw volledig potentieel)


Joseph Oubelkas

Dicht bij jezelf blijven in tijden van verandering
(Inspirerende auteur, wegens groot succes - vorig jaar beoordeeld met een 9,4 - komt hij dit jaar met een nieuwe lezing!)

 


Richard van Hooijdonk

Trendz: op naar 2030!
(Trendwatcher, meest geboekte spreker 2015, bekend van RTL en BNR, gastdocent Nyenrode & Erasmus Universiteit)


Huub van Mackelenbergh

Assistant als sparringpartner
(Inspirerende boeiende spreker met een geweldige dosis humor)


Foto's

Bekijk de foto's van deze dag op Facebook

Foto's Assistant Power Class 2016


Enkele reacties

  • "Het was echt een super dag. Vol energie ben ik naar huis gegaan met veel nieuwe ideeën."
  • "Mooi gevarieerd, verrassend, goed tempo."
  • "Hele goede sprekers, wisten hun verhaal perfect te brengen."
  • "Ik vond het heel interessant om over de ontwikkelingen van de toekomst te horen."
  • "Leuk gedaan het afwisselen tussen professionele sprekers en sprekers uit de praktijk."
  • "Margriet inspireert je om zelf aan de slag te gaan!"
  • "De sprekers waren allemaal anders en zeer inspirerend."

Via onderstaande knop kunt u zich veilig, eenvoudig en snel inschrijven voor dit congres. Verzeker u van deelname door op de onderstaande button te klikken.

 

Leg uw deelname vast!
Assistant Power Class 2017

Download de Brochure

Voor een compleet overzicht van het programma raden wij je aan om de brochure te downloaden. Assistant Power Class 2017 start op 31 oktober 2017 in Media Plaza Utrecht!

Assistant Power Class 2017

Heb je een vraag of opmerking?
Neem dan voor meer informatie contact op met:

Inlogcode: