Incompany training: Office

Leer slimmer en sneller werken met Outlook, Word, Excel en OneNote

De programma’s van Microsoft Office (2013 of 2016) zijn voor managementassistentes gesneden koek. We werken er al jaren dagelijks mee. Het is ons ‘gereedschap’. Ze zien er voor een deel hetzelfde uit. Ze hebben een tabblad bestand, waar je accountinformatie en standaardinstellingen kunt vinden. En natuurlijk het lint met tabbladen, waar je de opdrachten op terugvindt.

Ken jij alle opdrachten die erop staan? En vraag je je weleens af of hier handige functionaliteiten tussen zitten die jou werk als managementassistente makkelijker en sneller kunnen maken?

Als je écht optimaal gebruik maakt van Outlook, Word, Excel en OneNote, dan:

  • werk je efficiënter en sneller
  • boek je tijdwinst
  • creëer je overzicht
  • werk je transparanter
  • optimaliseer je een uniforme manier van werken binnen je secretariaat
  • verbeter je de regie over je eigen werk én dat van je manager of team
  • krijg je controle over je e-mailstroom

Lees het blog: Ken jij deze tips al in Outlook, Word, Excel en OneNote?

Werk slimmer met Outlook in je organisatie

  • Pas time management principes toe op e-mail met behulp van Outlook
  • David Allen's Getting things done ©
  • Manage je e-mail met Outlook (het clean inbox principe, verborgen Outlook mogelijkheden, sneltoetsen, werken met categorieën, to-do lijsten, groepeer taken in combinatie met prioriteiten, gebruik verschillende agenda lay-outs, beheer meerdere agenda's, vergaderverzoeken, geboekte tijd en beschikbare tijd, olifant-taken, et cetera)
  • E-mail filters
  • Case studies
  • Ervaringen bij vergelijkbare organisaties
  • Jouw specifieke situatie
  • Creëer ruimte voor creativiteit, rust in je hoofd en overzicht in To-do’s

De incompany training Outlook wordt op maat samengesteld aan de hand van de gewenste applicaties en onderwerpen.

Waarom Secretary Management Institute?

Wij zijn ervan overtuigd dat wij je de beste incompany trainingen bieden, omdat we:

Twijfel niet en neem meteen contact op met Marjan Muller!