Tech Savvy Assistant Event

Neem de regie over jouw toekomst van werk

Congres met praktijkdag • 4 en 11 juni 2020 • Utrecht • Vroegboekkorting tot 1 april

Op de hoogte gehouden worden van nieuwe ontwikkelingen?

Wens je meer informatie over een eventuele nieuwe editie?
Laat dan je gegevens achter en wij je dan graag.

Wil je, naast dit event, ook op de hoogte blijven van onze praktische werktips, events en opleidingen op je vakgebied?

Onze privacy-policy

Zet de stap naar Tech-Savvy & Digiwise Assistant 

Digitale ontwikkelingen zoals kunstmatige intelligentie, chatbots en machine learning veranderen jouw taken, je rol en de inrichting van je werk. In de nabije toekomst, maar ook nu al! Door deze twee dagen zorg je dat je goed voorbereid en geïnformeerd bent.

4 juni: Tech-Savvy Assistant Event
Leer de relevante ontwikkelingen kennen en ontdek hoe jij jezelf klaarstoomt voor jouw toekomst van werk. Je laat je niet langer verrassen en vergroot jouw toegevoegde waarde.

Bekijk het programma op 4 juni

11 juni: Digiwise Praktijkdag
Ga praktisch aan de slag met nieuwe werktechnieken en digitale tools. Volg 3 workshops naar keuze over o.a. Outlook, Teams, SharePoint, PowerPoint en OneNote.

Bekijk het programma op 11 juni

Kom naar allebei de dagen (met veel voordeel) of meld je aan voor een losse dag.

Voor alle secretaresses | 4 en 11 juni 2020, Utrecht

Download de brochure in PDF » Meld je direct aan! »


Nationaal Secretaresse Congres 2019

5 redenen waarom je het Tech Savvy Assistant Event niet mag missen:

  1. Je ontdekt welke digitale ontwikkelingen jouw rol (gaan) beïnvloeden
  2. Je maakt kennis met de nieuwe werktechniek Design Thinking, waarmee je de top 3 gevraagde vaardigheden in de toekomst van werk aanspreekt
  3. Je leert van de praktijkervaringen van tech savvy assistant voorlopers
  4. Je krijgt handvatten en tools om jouw werk digitaal efficiënt in te richten voor een optimale samenwerking (op afstand)
  5. Je krijgt inzicht in de verschillende generaties waardoor je minder frustratie ervaart

 


Een greep uit de tech savvy sprekers:



Christian Kromme

Futurist. Daagt je uit te denken als een surfer.

Miek Crouzen

Generatie-expert. Miek laat je de contrasten van verschillende generaties ervaren.

Sicco de Ree

Zijn specialisatie ligt op de toekomst van werk en in het bijzonder voor het secretariële vak.

Monte Königs

Monte kijkt samen met jou naar toekomstig menselijk gedrag in de digitale wereld.

Bekijk alle sprekers


De voordelen voor jou als assistant

  • Je weet welke ontwikkelingen jouw rol beïnvloeden
  • Je kent de vaardigheden en werkvormen die de nieuwe manier van werken ondersteunen en weet hoe je ze eigen maakt
  • Je laat je niet verrassen en weet hoe je relevant blijft

De voordelen voor jouw manager

  • De assistant is op de hoogte van relevante trends en ontwikkelingen en speelt hierop in
  • De assistant beheerst hard skills die nodig zijn in de toekomst van werk
  • De assistant is wendbaar en blijft van toegevoegde waarde voor de organisatie door persoonlijke groei
Test: Waar leg jij de focus op?

Nationaal Secretaresse Congres 2020

Early bird tarief:
Profiteer tot 1 april 2020 van
€ 200,- p.p. korting!

Lees meer over onze kortingen

Eerst nog wat inspiratie: blogs en podcasts

 


Vervolg: cursus Tech-Savvy Assistant

 

Tijdens de 2-daagse cursus Tech-savvy Assistant behandelen we 9 competenties, waarmee je verder wordt meegenomen in de wereld van een tech-savvy assistente.

Lees meer over de cursus Tech-Savvy Assistant



Download brochure Tech-Savvy Assistant

Tijdens het Tech Savvy Assistant Event op 4 juni 2020 krijg je veel nieuwe inzichten in digitale ontwikkelingen die jouw vak beïnvloeden. Ook ontdek je hoe jij jouw positie versterkt in een digitale wereld!

Download

Voor een compleet overzicht van het programma raden we je aan de brochure te downloaden

Download (PDF)

9.00 uur
Ontvangst

9.30 uur

Start van de dag

Door dagvoorziter Sicco de Ree.


9.40 uur


Nieuwe kansen door slimme technologie

  • Hoe disruptieve organisaties denken
  • De invloed van de toenemende technologie op jouw rol
  • Hoe houd je de technologische ontwikkelingen bij?
  • De komst van chatbots: kans of bedreiging?

Christian Kromme, futurist, daagt je uit te denken als een surfer


10.25 uur


Digitaal werken op kantoor

  • De voor- en nadelen van digitaal vergaderen
  • Welke tools gebruik je voor digitaal vergaderen en notuleren
  • Digitaal archiveren, hoe pak je het aan?

Sicco de Ree, gespecialiseerd in de toekomst van werk voor het secretariële vak.


11.15 uur
Koffie- en theepauze

11.45 uur


#durftevragen-sessie met drie tech savvy assistants

Renate Smidt, secretaresse van het jaar 2019 “gelooft er écht in dat wij niet worden weggedigitaliseerd”

Erika van den Bosch, Office 365 aanjager bij BAM.

Anneke Graven, ambassadeur van Social Businesses bij Bosch Rexroth.


12.25 uur
Lunchpauze

13.15 uur




Werken met verschillende generaties

  • De invloed van millenials op de werkvloer
  • Hoe kun je elkaar versterken?
  • Ervaar minder frustratie door inzicht in interactie met anderen

Miek Crouzen, generatie-expert, laat je de contrasten van verschillende generaties ervaren.


14.00 uur



Fotograaf: Lilian van Rooij
De nieuwe innovatiemethode: Design Thinking

  • Top 3 menselijke vaardigheid voor de toekomst van werk
  • Welke stappen doorloop je om tot een oplossing of creatief idee te komen?
  • Van veel ideeën naar hét idee

Rody Vonk, Design Thinking expert, laat je de stappen van Design Thinking zien.


14.45 uur
Koffie- en theepauze

15.15 uur


Vertrouwen en technologie

  • Bergen aan informatie – hoe weet je wat echt is?
  • Hoe beïnvloedt dit onze beslissingen?
  • Accepteer de technologie en vertrouw de juiste tools

Monte Königs, kijkt samen met jou naar toekomstig menselijk gedrag in de digitale wereld


16.00 uur
Afsluiting van de dag

Ga naar home »


Anneke Graven

Tech savvy assistant en ambassadeur van Social Businesses bij Bosch Rexroth

“Heb geduld, alle dingen zijn moeilijk voordat ze makkelijk worden”.Met die gedachte bijt Anneke zich vast in nieuwe ontwikkelingen en staat ze bij haar werkgever bekend als aanjager van digitale ontwikkelingen. Anneke is directiesecretaresse en Change Agent bij Bosch Rexroth in Boxtel en benoemd tot ambassadeur van Social Business binnen de organisatie. Door aan de voorkant mee te lopen bij nieuwe oplossingen en programma’s heeft ze de mogelijkheid de praktische toepasbaarheid van de digitale ontwikkelingen nauw te volgen en haar kennis over te dragen op mijn collega’s. Indien nodig organiseert ze kleinschalige trainingen om collega’s op een laagdrempelige manier kennis te laten nemen van de nieuwe ontwikkelingen. Zo claimt Anneke de rol van sparringpartner en vraagbaak.


Christan Kromme

Futurist en expert op het gebied van disruptieve technologie

Christian deelt waardevolle en praktische inzichten over disruptieve technologie. Zijn verhaal is bijzonder inspirerend en geeft je diepgaand inzicht in de nieuwe innovaties op mens en organisatie. Hij is gefascineerd door de parallellen tussen biologie en technologie. De golven van technologische innovaties die elkaar in steeds sneller tempo opvolgen zijn namelijk geen toeval… In zijn bestseller ‘Humanification Go Digital, Stay Human’ helpt hij kenniswerkers te anticiperen en navigeren in een extreem snel veranderende wereld voor disruptieve innovaties en exponentiele technologieën.


Miek Crouzen

Generatie-expert, psychologe en gespecialiseerd in persoonlijke ontwikkeling

“Mensen en menselijk gedrag vind ik mateloos fascinerend. Zo ook de generatieverschillen. We zijn geneigd dit te zien als een bedreiging, terwijl we elkaar juist enorm kunnen versterken. Door inzicht te krijgen in de verschillende generaties en elkaar écht te begrijpen, neem je een heleboel frustratie weg en verbeter je de samenwerking". Creativiteit, oprecht in contact staan met anderen en enthousiasme zijn woorden die Miek typeren.


Fotograaf: Lilian van Rooij
Rody Vonk

Design Thinking expert

Rody laat je aan de hand van Design Thinking kennis maken met de top-3 vaardigheden die door het World Economic Forum als belangrijkste worden gezien voor de succesvolle professional in de nabije toekomst: complex problem solving, critical thinking en creativiteit. Rody is trainer, spreker en facilitator in binnen- en buitenland. Hij neemt kleine en grote bedrijven mee in innovatie – hoe kun ook jij morgen starten met innovatie. In zijn workshops maakt hij gebruik van diverse tools en technieken uit design thinking en creatief denken.


Renate Smidt

Renate Smidt (Secretaresse van het jaar 2019 en directiesecretaresse bij SnelStart Software B.V.)

Al op jonge leeftijd wist Renate Smidt wat zij later wilde worden: directiesecretaresse bij een groot bedrijf. Sinds 2014 werkt zij fulltime als assistente van de CEO van SnelStart. SnelStart is een snelgroeiend bedrijf dat software ontwikkelt om boekhouden eenvoudig te maken voor elke ondernemer. Al ruim 74.000 ondernemers maken hier gebruik van. 

In 2019 is Renate uitgeroepen tot Secretaresse van het Jaar. Met de stelling dat de ondersteunende functies gaan verdwijnen door de digitalisering is zij het niet eens. Door slim gebruik te maken van de digitalisering heeft de ondersteuner meer tijd om inhoudelijk mee te denken met de leidinggevende en om zelfstandig projecten op te pakken.

Renate is druk bezig met het afstoffen van het ouderwetse imago. Zo schrijft zijn regelmatig blogs over haar ervaringen op LinkedIn, spreekt zij tijdens events en heeft zij contacten met verschillende MBO-opleiders. Dit jaar werd haar passie bekroond met een uitnodiging van Het Koninklijk Huis voor de Uitblinkerslunch op Paleis Noordeinde. Indirect is dat ook een behoorlijke erkenning voor het vak!


Erika van den Bosch

Tech savvy assistant en Office 365 aanjager bij BAM

“Als je kijkt naar de vacature waar ik 9 jaar geleden op solliciteerde, zijn deze taken nog maar 20% van mijn werkzaamheden. Door het digitaliseren, de mogelijkheden met mobiele telefoons en apps, zijn mijn administratieve taken vrijwel volledig verdwenen. En dat biedt kansen! Ik heb me verdiept in mezelf. Waar liggen mijn talenten? Waar kan ik het bedrijf optimaal bij helpen? Door me steeds meer te profileren in mijn sterke punten is mijn rol verandert. Daardoor ben ik nu aanjager op het gebruik van Office365. Geen lijstjes, notulen of een stortvloed aan mailtjes meer, maar acties in Microsoft Planner. En dankzij Microsoft Teams reduceren we interne mails. Ideaal, alles onder elkaar en niet meer zoeken in de vaak honderden mails die ik binnen kreeg. Het geeft rust en ruimte voor nieuwe taken.”


Sicco de Ree (dagvoorzitter & spreker)

Expert in de toekomst van werk voor het secretariële vak

Inspireren, motiveren en enthousiasmeren zijn kreten die perfect bij Sicco passen. Zijn specialisatie ligt op de toekomst van werk en dan in het bijzonder voor het secretariële vak.

Zijn aanstekelijke enthousiasme en brede algemene kennis zorgen voor een prettige omgang met mensen en een groot aanpassingsvermogen. Zo zorgt hij altijd voor een plezierige en energieke leeromgeving.

Sicco is tevens trainer van de gelijknamige 2-daagse Tech-savvy assistant cursus. Hij weet daarom als geen ander te filteren waar de assistent invloed kan uitoefenen en welke talenten zij moet ontwikkelen met de komst van nieuwe technologie.


Monte Königs

Expert in toekomstig (groeps)gedrag en maatschappelijke verandering

Leer van een millennial die opgroeit met alle digitale tools. Een boeiende en verrassende kijk op toekomstig menselijk gedrag in deze digitale wereld. Een spreker met potentie, want in 2017 is hij genomineerd voor de Young Talent van het Jaar door de MOA. Monte werkt als spreker en trainer bij WHETSTON / strategic foresight. Hij specialiseert zich onder andere in de domeinen vertrouwen en nieuwe vormen van moraliteit. Je hoort hoe deze domeinen zich in de (nabije) toekomst zullen ontwikkelen en welke praktische gevolgen dit heeft. Monte is socioloog met een onderzoeksmaster in Urban Studies. Hij heeft gewerkt voor Motivaction International en Ipsos Market Research.

Lees het blog van Monte over nieuwe tools en werktechnieken

Data en Locatie

  • 4 en 11 juni 2020

Locatie:

 

 

Tijdschema 4 juni

Tijdschema 11 juni

09.00 uur Ontvangst

09.00 uur Ontvangst

09.30 uur Start programma

09.20 uur Opening

11.15 uur Koffie- en theepauze

09.30 uur Workshop 1

12.15 uur Lunchpauze

11.00 uur Pauze

14.45 uur Koffie- en theepauze

11.30 uur Workshop 2

16.00 uur Afsluiting en einde van de dag

13.00 uur Lunchpauze

 

13.45 uur Speeddate

 

14.15 uur Workshop 3

 

15.45 uur Afsluiting 

 


Investering & kortingen

 

Tech Savvy Assistant Event

Voor 1 april

 Vanaf 1 april

Congres + praktijkdag

€ 1099,-* (excl. btw) per persoon

€ 1299,-* (excl. btw) per persoon

Congres

€ 699,-* (excl. btw) per persoon

€ 899,-* (excl. btw) per persoon

Praktijkdag

€ 699,-* (excl. btw) per persoon

€ 899,-* (excl. btw) per persoon

Dit is inclusief koffie/thee en lunch.
*Deze kortingen zijn niet geldig i.c.m. andere acties.

Collegakorting
Wist je dat 'samen leren' een geweldig effect heeft op het doorvoeren van veranderingen en leerpunten in jouw organisatie? Het is immers een hele klus om de volgende dag zelf jouw collega's te overtuigen van jouw geweldige inzichten. Daarom komen steeds meer secretaresses samen met hun collega('s) naar het Tech Savvy Assistant Event. Zorg dus dat jij ook meteen op dezelfde golflengte zit!

  • Wil je met minimaal 5 collega's deelnemen aan het Tech Savvy Assistant Event? Dan krijgen jullie € 200,- p.p. korting! Let op: inschrijven met deze groepskorting kan alleen via onze opleidingsadviseurs Marjan Muller & Mariska Korewijk: 040 - 2 974 947 of opleidingsadvies@secretary.nl.

 


Ben je helemaal enthousiast? 2-Daagse cursus Tech-Savvy Assistant

Bekijk dan ook eens de 2-daagse cursus Tech-savvy Assistant. In de lessen behandelen we 9 competenties, waarmee je langzaamaan wordt meegenomen in de wereld van een tech-savvy assistente.


 

Certificaat en studiepunten voor het SMI Degree

Omdat je tijdens deze dag werkt aan jouw persoonlijke ontwikkeling, belonen wij dat met 2 studiepunten en het deelnamecertificaat.

Bij 12 studiepunten heb je recht op het SMI Assistant Degree. Bij 24 studiepunten heb je recht op het SMI Top Assistant Degree en bij 40 studiepunten ontvang je het SMI Excellent Assistant Degree. Met ieder van deze diploma's maak jij jouw ervaring zichtbaar: erg interessant voor jouw organisatie en CV! Meer informatie over studiepunten en het SMI Degree




Contact


Meer informatie

Heb je vragen of wil je graag advies of deze dag geschikt is voor jou?
Bel of mail ons geheel vrijblijvend!

Marjan Muller of Mariska Korewijk
Tel: 040 - 2 974 947
E: opleidingsadvies@secretary.nl



Met onderstaande workshops en unieke afsluiting word jij wegwijs in de digitale tools. Kies hieronder één workshop uit iedere ronde (dus 3 workshops in totaal).

Digiwise Assistant Event
11 juni 2020 | Utrecht

 

Kies jouw programma

Kies zelf waarin jij je wilt ontwikkelen. Welk onderwerp bij je past, wat je leuk vindt of waarin je wilt groeien. Nu is je kans! Je kiest elke ronde één workshop. In totaal volg je dus drie workshops.
09.30 - 11.00 uur

Workshopronde 1: kies uit; 1, 2, 3, 4 of 5

1. Outlook: Get and keep your inbox clean
2. SharePoint: Op weg met SharePoint
3. Office 365 features: Wegwijs in planner
4. Digicoach: Het nieuwe werken
5. Branding: Slimme tools voor social media

Lees meer over deze workshops

1. Get and keep your inbox clean
  • Zó breng je orde aan in je overvolle inbox
  • Een simpel archiefsysteem werkt sneller
  • Van e-mail naar een to-do actie

Milly van der Meulen, Expert in Outlook en timemanagement


2. Op weg met SharePoint
  • Wat is SharePoint?
  • Welke afspraken maak je?
  • Hoe start je het op en maak je een profiel aan?

Isabel Bosklopper, SharePoint-specialist


3. Wegwijs in planner
  • Projectplan opzetten, hoe doe je dat?
  • Taken toevoegen en toewijzen aan personen
  • Sorteren, delen en voortgang monitoren

Astrid Haveman, Office 365 coach en trainer slim digitaal organiseren


4. Het nieuwe werken
  • Wat bedoelen we met het nieuwe werken?
  • Hoe werkt het en wat is er mogelijk?
  • De voor- en nadelen op een rij

Sicco de Ree, Trainer en adviseur, de mens als toegevoegde waarde


5. Slimme tools voor social media
  • Welke tools kun je gebruiken voor het plannen
  • Welke tools gebruik je voor de vormgeving
  • Creatieve flyers, brochures en infographics in een handomdraai

Maaike Gulden, Online marketing adviseur, gepassioneerd blogger, spreker, trainer en eigenaar van The Marketing Factory

11.00 - 11.30 uur

Pauze
11.30 - 13.00 uur

Workshopronde 2: kies uit; 6, 7, 8, 9 of 10

6. Outlook: Optimaliseer je workflow in Outlook
7. SharePoint: Slim navigeren door SharePoint
8. Office 365 features: Digitaal werken met OneNote
9. Digicoach: Op naar een digiwise organisatie
10. Branding: Een vliegende start met het maken en monteren van video’s

Lees meer over deze workshops

6. Optimaliseer je workflow in Outlook
  • Automatiseer het verwerken van e-mails
  • De ‘geheimen’ van Outlook onthult
  • Verbinding tussen de diverse Outlook onderdelen

Milly van der Meulen, Expert in Outlook en timemanagement


7. Slim navigeren door SharePoint
  • Navigeren door de verschillende schermonderdelen
  • De basisfuncties op een rij
  • SharePoint en Office: het gouden duo

Isabel Bosklopper, SharePoint-specialist


8. Digitaal werken met OneNote
  • Digitaal kladblok aanmaken en delen
  • Taken in OneNote, Outlook en Planner
  • Slim vergaderen, notuleren en delen

Astrid Haveman, Office 365 coach en trainer slim digitaal organiseren


9. Op naar een digiwise organisatie
  • Hoe wordt je digiwise inspirator?
  • Hoe krijg je de rest mee?
  • Jezelf zichtbaar maken als digicoach of User Adoption Specialist

Sicco de Ree, Trainer en adviseur, de mens als toegevoegde waarde


10. Een vliegende start met het maken en monteren van video’s
  • Het materiaal verzamelen, waar let je op?
  • Handige tools voor het maken van video’s
  • Tips & tricks bij het monteren, editen en ondertitelen

Iris Barizilay, Iris is story-, spreker- & videocoach bij Je Beste Indruk!

13.00 - 14.00 uur

Lunchpauze
14.15 - 15.45 uur

Workshopronde 3: kies uit; 11, 12, 13, 14 of 15

11. Outlook: Effectief samenwerken in Outlook
12. SharePoint: Aan de slag met SharePoint
13. Office 365 features: Overzichtelijk samenwerken met Teams
14. Digicoach: In gesprek met Digiwise voorlopers
15. Branding: Professionele en impactvolle PowerPoint presentaties maken

Lees meer over deze workshops

11. Effectief samewerken in Outlook
  • Sámen werken in een gezamenlijke inbox
  • Afspraken maken en emailetiquette helpen ècht
  • Uitgezette acties blijven volgen

Milly van der Meulen, Expert in Outlook en timemanagement


12. Aan de slag met SharePoint
  • Hoe richt je een teamsite in?
  • Bibliotheken en lijsten aanmaken, documen ten toevoegen en delen
  • Transparant samewerken in SharePoint

Isabel Bosklopper, SharePoint-specialist


13. Overzichtelijk samenwerken met Teams
  • Teamkanaal inrichten
  • Chatten, vergaderen en bestanden delen
  • Planner en Planacties in Teams

Astrid Haveman, Coach, trainer en eigenaar van Free My Mind Coaching en Training


14. In gesprek met Digiwise voorlopers
  • Wat kun je leren van ervaringsdeskundigen?
  • Welke lessen haal je uit hun praktijk?
  • Hoe doe je er jouw voordeel meer?

Sicco de Ree, Trainer en adviseur, de mens als toegevoegde waarde


15. Professionele en impactvolle PowerPoint presentaties maken
  • Hoe zit PowerPoint in elkaar en wat zijn de mogelijkheden?
  • Sneller en slimmer leren werken met PowerPoint
  • Alle belangrijke tips & tricks voor een professionele PowerPoint presentatie

Wouter Spoor, PowerPoint trainer/designer en presentatie specialist, eigenaar ROOPS PowerPoint & Presentatie bureau

15.45 uur

Afsluiting

Tech Savvy podcasts voor de assistant

Tijdens de eerste editie van het Tech Savvy Assistant Event hebben we zes podcasts opgenomen met onderstaande experts. Ideaal in je auto, tijdens je ochtendritueel of tijdens de vakantie. Veel luisterplezier!


 

Jarno Duursma
Kunstmatige intelligentie; kans of bedreiging?

Jarno Duursma 
Trendwatcher digitale technologie en auteur

Beluister de podcast

Anke Horstman
Gemakkelijker werken door de cloud

Anke Horstman
Founder Techgirl.nl, Nederlands grootste tech blog voor vrouwen

Beluister de podcast

Sander Hoogendoorn
Effectiever leven en werken met Agile

Sander Hoogendoorn
Software Craftsman, Agile Coach en auteur

Beluister de podcast

 


 

Ethisch hacker Patrick
Veilig werken; bescherm je tegen online gevaren

Ethisch hacker Patrick
Cyber Security Specialist

Beluister de podcast

Isabel de Clercq
Maak jezelf zichtbaar door transparant (samen)werken

Isabel de Clercq
Sparkle Architect, Fire Starter en auteur

Beluister de podcast

De secretaresse is het kloppend hart van de organisatie

Gerard Duursma
Transformer

Beluister de podcast


Terugblik 2019


Het Tech Savvy Assistant Event krijgt een 7,6

Op 6 juni vond de 2de editie plaats in Media Plaza te Utrecht: Liane Duit, Sander Duivestein, Sander Hoogendoorn, Patrick de Brouwer, Rick Pastoor en Sicco de Ree gaven inzichten om jouw werk(omgeving) te optimaliseren en jouw positie te versterken.

Volgende editie: 4 juni 2020

Tech Savvy Assistant Event

Lees hier het blog met tips van de sprekers


Sfeerimpressie


Reviews

 

Deze dag wordt beoordeeld met een 7,6!

  • "Leuk en leerzaam, de nieuwe technologieën en de online gevaren vond ik het leukste."
  • "Goede energie, shocking voorbeelden en leuke weetjes."
  • "Informatief en goed georganiseerd event."
  • "Verrassende nieuwe technologiën gehoord, nu moet ik nog even bekijken wat ik hieruit kan pikken en gebruiken."
  • "Was precies wat ik had verwacht."

 


Vervolg: cursus Tech-Savvy Assistant

 

Tijdens de 2-daagse cursus Tech-savvy Assistant behandelen we 9 competenties, waarmee je verder wordt meegenomen in de wereld van een tech-savvy assistente.

Lees meer over de cursus Tech-Savvy Assistant



Download brochure Tech-Savvy Assistant

Via onderstaande knop kun je veilig, eenvoudig en snel inschrijven voor dit congres. Verzeker jezelf van deelname door op de onderstaande button te klikken.

 

Leg je deelname vast!
Tech Savvy Assistant Event

Download de Brochure

Voor een compleet overzicht van het programma raden wij je aan om de brochure te downloaden. Ter informatie: Tech Savvy Assistant Event start op 4 juni 2020 in Utrecht!

Tech Savvy Assistant Event

Heb je een vraag? Neem voor meer informatie contact op met:

Wil je, naast dit event, ook op de hoogte blijven van onze praktische werktips, events en opleidingen op je vakgebied?

Onze privacy-policy

Inlogcode: