Wens je meer informatie over een eventuele nieuwe editie? Laat dan je gegevens achter en wij informeren je dan graag.
Digitale ontwikkelingen zoals kunstmatige intelligentie, chatbots en machine learning veranderen jouw taken, je rol en de inrichting van je werk. In de nabije toekomst, maar ook nu al! Door deze twee dagen zorg je dat je goed voorbereid en geïnformeerd bent.
4 juni: Tech-Savvy Assistant Event
Leer de relevante ontwikkelingen kennen en ontdek hoe jij jezelf klaarstoomt voor jouw toekomst van werk. Je laat je niet langer verrassen en vergroot jouw toegevoegde waarde.
11 juni: Digiwise Praktijkdag
Ga praktisch aan de slag met nieuwe werktechnieken en digitale tools. Volg 3 workshops naar keuze over o.a. Outlook, Teams, SharePoint, PowerPoint en OneNote.
Kom naar allebei de dagen (met veel voordeel) of meld je aan voor een losse dag.
Voor alle secretaresses | 4 en 11 juni 2020, Utrecht
Tijdens de 2-daagse cursus Tech-savvy Assistant behandelen we 9 competenties, waarmee je verder wordt meegenomen in de wereld van een tech-savvy assistente.
Tijdens het Tech Savvy Assistant Event op 4 juni 2020 krijg je veel nieuwe inzichten in digitale ontwikkelingen die jouw vak beïnvloeden. Ook ontdek je hoe jij jouw positie versterkt in een digitale wereld!
Voor een compleet overzicht van het programma raden we je aan de brochure te downloaden
Door dagvoorziter Sicco de Ree.
Christian Kromme, futurist, daagt je uit te denken als een surfer
Sicco de Ree, gespecialiseerd in de toekomst van werk voor het secretariële vak.
Renate Smidt, secretaresse van het jaar 2019 “gelooft er écht in dat wij niet worden weggedigitaliseerd”
Erika van den Bosch, Office 365 aanjager bij BAM.
Anneke Graven, ambassadeur van Social Businesses bij Bosch Rexroth.
Miek Crouzen, generatie-expert, laat je de contrasten van verschillende generaties ervaren.
Rody Vonk, Design Thinking expert, laat je de stappen van Design Thinking zien.
Monte Königs, kijkt samen met jou naar toekomstig menselijk gedrag in de digitale wereld
Tech savvy assistant en ambassadeur van Social Businesses bij Bosch Rexroth
“Heb geduld, alle dingen zijn moeilijk voordat ze makkelijk worden”.Met die gedachte bijt Anneke zich vast in nieuwe ontwikkelingen en staat ze bij haar werkgever bekend als aanjager van digitale ontwikkelingen. Anneke is directiesecretaresse en Change Agent bij Bosch Rexroth in Boxtel en benoemd tot ambassadeur van Social Business binnen de organisatie. Door aan de voorkant mee te lopen bij nieuwe oplossingen en programma’s heeft ze de mogelijkheid de praktische toepasbaarheid van de digitale ontwikkelingen nauw te volgen en haar kennis over te dragen op mijn collega’s. Indien nodig organiseert ze kleinschalige trainingen om collega’s op een laagdrempelige manier kennis te laten nemen van de nieuwe ontwikkelingen. Zo claimt Anneke de rol van sparringpartner en vraagbaak.
Futurist en expert op het gebied van disruptieve technologie
Christian deelt waardevolle en praktische inzichten over disruptieve technologie. Zijn verhaal is bijzonder inspirerend en geeft je diepgaand inzicht in de nieuwe innovaties op mens en organisatie. Hij is gefascineerd door de parallellen tussen biologie en technologie. De golven van technologische innovaties die elkaar in steeds sneller tempo opvolgen zijn namelijk geen toeval… In zijn bestseller ‘Humanification Go Digital, Stay Human’ helpt hij kenniswerkers te anticiperen en navigeren in een extreem snel veranderende wereld voor disruptieve innovaties en exponentiele technologieën.
Generatie-expert, psychologe en gespecialiseerd in persoonlijke ontwikkeling
“Mensen en menselijk gedrag vind ik mateloos fascinerend. Zo ook de generatieverschillen. We zijn geneigd dit te zien als een bedreiging, terwijl we elkaar juist enorm kunnen versterken. Door inzicht te krijgen in de verschillende generaties en elkaar écht te begrijpen, neem je een heleboel frustratie weg en verbeter je de samenwerking". Creativiteit, oprecht in contact staan met anderen en enthousiasme zijn woorden die Miek typeren.
Design Thinking expert
Rody laat je aan de hand van Design Thinking kennis maken met de top-3 vaardigheden die door het World Economic Forum als belangrijkste worden gezien voor de succesvolle professional in de nabije toekomst: complex problem solving, critical thinking en creativiteit. Rody is trainer, spreker en facilitator in binnen- en buitenland. Hij neemt kleine en grote bedrijven mee in innovatie – hoe kun ook jij morgen starten met innovatie. In zijn workshops maakt hij gebruik van diverse tools en technieken uit design thinking en creatief denken.
Renate Smidt (Secretaresse van het jaar 2019 en directiesecretaresse bij SnelStart Software B.V.)
Al op jonge leeftijd wist Renate Smidt wat zij later wilde worden: directiesecretaresse bij een groot bedrijf. Sinds 2014 werkt zij fulltime als assistente van de CEO van SnelStart. SnelStart is een snelgroeiend bedrijf dat software ontwikkelt om boekhouden eenvoudig te maken voor elke ondernemer. Al ruim 74.000 ondernemers maken hier gebruik van.
In 2019 is Renate uitgeroepen tot Secretaresse van het Jaar. Met de stelling dat de ondersteunende functies gaan verdwijnen door de digitalisering is zij het niet eens. Door slim gebruik te maken van de digitalisering heeft de ondersteuner meer tijd om inhoudelijk mee te denken met de leidinggevende en om zelfstandig projecten op te pakken.
Renate is druk bezig met het afstoffen van het ouderwetse imago. Zo schrijft zijn regelmatig blogs over haar ervaringen op LinkedIn, spreekt zij tijdens events en heeft zij contacten met verschillende MBO-opleiders. Dit jaar werd haar passie bekroond met een uitnodiging van Het Koninklijk Huis voor de Uitblinkerslunch op Paleis Noordeinde. Indirect is dat ook een behoorlijke erkenning voor het vak!
Tech savvy assistant en Office 365 aanjager bij BAM
“Als je kijkt naar de vacature waar ik 9 jaar geleden op solliciteerde, zijn deze taken nog maar 20% van mijn werkzaamheden. Door het digitaliseren, de mogelijkheden met mobiele telefoons en apps, zijn mijn administratieve taken vrijwel volledig verdwenen. En dat biedt kansen! Ik heb me verdiept in mezelf. Waar liggen mijn talenten? Waar kan ik het bedrijf optimaal bij helpen? Door me steeds meer te profileren in mijn sterke punten is mijn rol verandert. Daardoor ben ik nu aanjager op het gebruik van Office365. Geen lijstjes, notulen of een stortvloed aan mailtjes meer, maar acties in Microsoft Planner. En dankzij Microsoft Teams reduceren we interne mails. Ideaal, alles onder elkaar en niet meer zoeken in de vaak honderden mails die ik binnen kreeg. Het geeft rust en ruimte voor nieuwe taken.”
Expert in de toekomst van werk voor het secretariële vak
Inspireren, motiveren en enthousiasmeren zijn kreten die perfect bij Sicco passen. Zijn specialisatie ligt op de toekomst van werk en dan in het bijzonder voor het secretariële vak.
Zijn aanstekelijke enthousiasme en brede algemene kennis zorgen voor een prettige omgang met mensen en een groot aanpassingsvermogen. Zo zorgt hij altijd voor een plezierige en energieke leeromgeving.
Sicco is tevens trainer van de gelijknamige 2-daagse Tech-savvy assistant cursus. Hij weet daarom als geen ander te filteren waar de assistent invloed kan uitoefenen en welke talenten zij moet ontwikkelen met de komst van nieuwe technologie.
Expert in toekomstig (groeps)gedrag en maatschappelijke verandering
Leer van een millennial die opgroeit met alle digitale tools. Een boeiende en verrassende kijk op toekomstig menselijk gedrag in deze digitale wereld. Een spreker met potentie, want in 2017 is hij genomineerd voor de Young Talent van het Jaar door de MOA. Monte werkt als spreker en trainer bij WHETSTON / strategic foresight. Hij specialiseert zich onder andere in de domeinen vertrouwen en nieuwe vormen van moraliteit. Je hoort hoe deze domeinen zich in de (nabije) toekomst zullen ontwikkelen en welke praktische gevolgen dit heeft. Monte is socioloog met een onderzoeksmaster in Urban Studies. Hij heeft gewerkt voor Motivaction International en Ipsos Market Research.
Locatie:
Tijdschema 4 juni |
Tijdschema 11 juni |
09.00 uur Ontvangst |
09.00 uur Ontvangst |
09.30 uur Start programma |
09.20 uur Opening |
11.15 uur Koffie- en theepauze |
09.30 uur Workshop 1 |
12.15 uur Lunchpauze |
11.00 uur Pauze |
14.45 uur Koffie- en theepauze |
11.30 uur Workshop 2 |
16.00 uur Afsluiting en einde van de dag |
13.00 uur Lunchpauze |
13.45 uur Speeddate |
|
14.15 uur Workshop 3 |
|
15.45 uur Afsluiting |
Tech Savvy Assistant Event |
Voor 1 april |
Vanaf 1 april |
Congres + praktijkdag |
€ 1099,-* (excl. btw) per persoon |
€ 1299,-* (excl. btw) per persoon |
Congres |
€ 699,-* (excl. btw) per persoon |
€ 899,-* (excl. btw) per persoon |
Praktijkdag |
€ 699,-* (excl. btw) per persoon |
€ 899,-* (excl. btw) per persoon |
Dit is inclusief koffie/thee en lunch.
*Deze kortingen zijn niet geldig i.c.m. andere acties.
Collegakorting
Wist je dat 'samen leren' een geweldig effect heeft op het doorvoeren van veranderingen en leerpunten in jouw organisatie? Het is immers een hele klus om de volgende dag zelf jouw collega's te overtuigen van jouw geweldige inzichten. Daarom komen steeds meer secretaresses samen met hun collega('s) naar het Tech Savvy Assistant Event. Zorg dus dat jij ook meteen op dezelfde golflengte zit!
Bekijk dan ook eens de 2-daagse cursus Tech-savvy Assistant. In de lessen behandelen we 9 competenties, waarmee je langzaamaan wordt meegenomen in de wereld van een tech-savvy assistente.
Omdat je tijdens deze dag werkt aan jouw persoonlijke ontwikkeling, belonen wij dat met 2 studiepunten en het deelnamecertificaat.
Bij 12 studiepunten heb je recht op het SMI Assistant Degree. Bij 24 studiepunten heb je recht op het SMI Top Assistant Degree en bij 40 studiepunten ontvang je het SMI Excellent Assistant Degree. Met ieder van deze diploma's maak jij jouw ervaring zichtbaar: erg interessant voor jouw organisatie en CV! Meer informatie over studiepunten en het SMI Degree
Heb je vragen of wil je graag advies of deze dag geschikt is voor jou?
Bel of mail ons geheel vrijblijvend!
Marjan Muller of Mariska Korewijk
Tel: 040 - 2 974 947
E: opleidingsadvies@secretary.nl
Met onderstaande workshops en unieke afsluiting word jij wegwijs in de digitale tools. Kies hieronder één workshop uit iedere ronde (dus 3 workshops in totaal).
1. Outlook: Get and keep your inbox clean
2. SharePoint: Op weg met SharePoint
3. Office 365 features: Wegwijs in planner
4. Digicoach: Het nieuwe werken
5. Branding: Slimme tools voor social media
Milly van der Meulen, Expert in Outlook en timemanagement
Isabel Bosklopper, SharePoint-specialist
Astrid Haveman, Office 365 coach en trainer slim digitaal organiseren
Sicco de Ree, Trainer en adviseur, de mens als toegevoegde waarde
Maaike Gulden, Online marketing adviseur, gepassioneerd blogger, spreker, trainer en eigenaar van The Marketing Factory
6. Outlook: Optimaliseer je workflow in Outlook
7. SharePoint: Slim navigeren door SharePoint
8. Office 365 features: Digitaal werken met OneNote
9. Digicoach: Op naar een digiwise organisatie
10. Branding: Een vliegende start met het maken en monteren van video’s
Milly van der Meulen, Expert in Outlook en timemanagement
Isabel Bosklopper, SharePoint-specialist
Astrid Haveman, Office 365 coach en trainer slim digitaal organiseren
Sicco de Ree, Trainer en adviseur, de mens als toegevoegde waarde
Iris Barizilay, Iris is story-, spreker- & videocoach bij Je Beste Indruk!
11. Outlook: Effectief samenwerken in Outlook
12. SharePoint: Aan de slag met SharePoint
13. Office 365 features: Overzichtelijk samenwerken met Teams
14. Digicoach: In gesprek met Digiwise voorlopers
15. Branding: Professionele en impactvolle PowerPoint presentaties maken
Milly van der Meulen, Expert in Outlook en timemanagement
Isabel Bosklopper, SharePoint-specialist
Astrid Haveman, Coach, trainer en eigenaar van Free My Mind Coaching en Training
Sicco de Ree, Trainer en adviseur, de mens als toegevoegde waarde
Wouter Spoor, PowerPoint trainer/designer en presentatie specialist, eigenaar ROOPS PowerPoint & Presentatie bureau
Tijdens de eerste editie van het Tech Savvy Assistant Event hebben we zes podcasts opgenomen met onderstaande experts. Ideaal in je auto, tijdens je ochtendritueel of tijdens de vakantie. Veel luisterplezier!
Jarno Duursma
Trendwatcher digitale technologie en auteur
Anke Horstman
Founder Techgirl.nl, Nederlands grootste tech blog voor vrouwen
Sander Hoogendoorn
Software Craftsman, Agile Coach en auteur
Ethisch hacker Patrick
Cyber Security Specialist
Isabel de Clercq
Sparkle Architect, Fire Starter en auteur
Gerard Duursma
Transformer
Op 6 juni vond de 2de editie plaats in Media Plaza te Utrecht: Liane Duit, Sander Duivestein, Sander Hoogendoorn, Patrick de Brouwer, Rick Pastoor en Sicco de Ree gaven inzichten om jouw werk(omgeving) te optimaliseren en jouw positie te versterken.
Volgende editie: 4 juni 2020
Lees hier het blog met tips van de sprekers
Deze dag wordt beoordeeld met een 7,6!
Tijdens de 2-daagse cursus Tech-savvy Assistant behandelen we 9 competenties, waarmee je verder wordt meegenomen in de wereld van een tech-savvy assistente.
Via onderstaande knop kun je veilig, eenvoudig en snel inschrijven voor dit congres. Verzeker jezelf van deelname door op de onderstaande button te klikken.
Leg je deelname vast!
Voor een compleet overzicht van het programma raden wij je aan om de brochure te downloaden. Ter informatie: Tech Savvy Assistant Event start op 4 juni 2020 in Utrecht!
Heb je een vraag? Neem voor meer informatie contact op met: