Digiwise Assistant Event

Boost je desktopproductiviteit en digitale efficiëntie!

Congres • 11 juni 2020 • Utrecht • Vroegboekkorting tot 1 april

Op de hoogte gehouden worden van nieuwe ontwikkelingen?

Wens je meer informatie over een eventuele nieuwe editie?
Laat dan je gegevens achter en wij je dan graag.

Wil je, naast dit event, ook op de hoogte blijven van onze praktische werktips, events en opleidingen op je vakgebied?

Onze privacy-policy

Wil jij praktisch aan de slag met alle tools?

Vind jij het lastig om jouw weg te vinden tussen de verschillende programma's waarmee je dagelijks werkt? Kom dan naar het Digiwise Assistant Event op 11 juni 2020 in Utrecht! Stel je eigen programma samen en word in één dag wegwijs in de tools die er toe doen, zoals Outlook, OneNote, Teams, online marketing, social media en video tools.

Bespaar tijd | Werk professioneler | Help collega’s om óók productiever te worden

Bekijk het volledige programma Meld je direct aan! »


Nationaal Secretaresse Congres 2019

5 redenen waarom je het Digiwise Assistant Event niet mag missen:

  1. Je wilt de Office 365 programma’s beter onder de knie krijgen: ook van toegevoegde waarde voor je huidige en toekomstige werkgever.
  2. Je wilt behendiger worden met creatieve digitale tools voor social media, PowerPoint presentaties en video.
  3. Je wilt jouw organisatie stimuleren de digitale tools (effectiever) te gaan gebruiken.
  4. Door je te specialiseren in digitale tools word je User Adoption Specialist. Dit betekent dat je goed weet hoe de tool wordt gebruikt en collega's helpt de tool beter te gebruiken.
  5. Extra geheugensteun door Microlearning: gedurende 15 werkdagen na het Digiwise Assistant Event krijg je de tips van alle docenten in je mailbox.

Download de brochure in PDF »

 


Een greep uit de Digiwise sprekers:



Wouter Spoor

PowerPoint trainer/designer en presentatie specialist, eigenaar ROOPS PowerPoint & Presentatie bureau

Isabel Bosklopper

SharePoint-specialist

Sicco de Ree

Zijn specialisatie ligt op de toekomst van werk en in het bijzonder voor het secretariële vak

Astrid Havemans

Office 365 coach en trainer slim digitaal organiseren

Bekijk alle sprekers


Digiwise Assistant Event - korting

Vroegboekkorting:
Profiteer tot 1 april 2020 van
€ 200,- p.p. korting!

Lees meer over onze kortingen

Combineer & leer meer: Tech Savvy Assistant Event

Digitale ontwikkelingen zoals kunstmatige intelligentie, chatbots en machine learning veranderen jouw rol. Tijdens het aanvullende Tech-Savvy Assistant Event op 4 juni 2020 leer je tijdens diverse lezingen de relevante ontwikkelingen kennen. Je ontdekt hoe jij jezelf voorbereidt op jouw toekomst van werk. Je laat je niet langer verrassen en vergroot jouw toegevoegde waarde.

Deze twee dagen zijn een echte aanvulling op elkaar! Kom naar beide dagen (met veel voordeel) of meld je aan voor een losse dag.

Bekijk het Tech Savvy Assistant Event »

Met onderstaande workshops en unieke afsluiting word jij wegwijs in de digitale tools. Kies hieronder één workshop uit iedere ronde (dus 3 workshops in totaal).

Download

Voor een compleet overzicht van het programma raden we je aan de brochure te downloaden

Download (PDF)

Digiwise Assistant Event
11 juni 2020 | Utrecht

 

Kies zelf jouw programma of... word Super User

Kies 3 uit 15 hand-on workshops die aansluiten op je leervraag en waar je je in wilt ontwikkelen. Volg je een complete track, dan word je Super User! Op het programma staan 5 tracks: Outlook, SharePoint, Office 365, Digicoach en Branding (tip: download de brochure). Volg je bijvoorbeeld 3x een Outlook workshop, dan word je Super User Outlook wat wordt vermeld op je certificaat.

 

09.30 - 11.00 uur

Workshopronde 1: kies uit; 1, 2, 3, 4 of 5

1. Outlook: Get and keep your inbox clean
2. SharePoint: Op weg met SharePoint
3. Office 365 features: Wegwijs in planner
4. Digicoach: Het nieuwe werken
5. Branding: Slimme tools voor social media

Lees meer over deze workshops

1. Get and keep your inbox clean
  • Zó breng je orde aan in je overvolle inbox
  • Een simpel archiefsysteem werkt sneller
  • Van e-mail naar een to-do actie

Milly van der Meulen, Expert in Outlook en timemanagement


2. Op weg met SharePoint
  • Wat is SharePoint?
  • Welke afspraken maak je?
  • Hoe start je het op en maak je een profiel aan?

Isabel Bosklopper, SharePoint-specialist


3. Wegwijs in planner
  • Projectplan opzetten, hoe doe je dat?
  • Taken toevoegen en toewijzen aan personen
  • Sorteren, delen en voortgang monitoren

Astrid Haveman, Office 365 coach en trainer slim digitaal organiseren


4. Het nieuwe werken
  • Wat bedoelen we met het nieuwe werken?
  • Hoe werkt het en wat is er mogelijk?
  • De voor- en nadelen op een rij

Sicco de Ree, Trainer en adviseur, de mens als toegevoegde waarde


5. Slimme tools voor social media
  • Welke tools kun je gebruiken voor het plannen
  • Welke tools gebruik je voor de vormgeving
  • Creatieve flyers, brochures en infographics in een handomdraai

Maaike Gulden, Online marketing adviseur, gepassioneerd blogger, spreker, trainer en eigenaar van The Marketing Factory

11.00 - 11.30 uur

Pauze
11.30 - 13.00 uur

Workshopronde 2: kies uit; 6, 7, 8, 9 of 10

6. Outlook: Optimaliseer je workflow in Outlook
7. SharePoint: Slim navigeren door SharePoint
8. Office 365 features: Digitaal werken met OneNote
9. Digicoach: Op naar een digiwise organisatie
10. Branding: Een vliegende start met het maken en monteren van video’s

Lees meer over deze workshops

6. Optimaliseer je workflow in Outlook
  • Automatiseer het verwerken van e-mails
  • De ‘geheimen’ van Outlook onthult
  • Verbinding tussen de diverse Outlook onderdelen

Milly van der Meulen, Expert in Outlook en timemanagement


7. Slim navigeren door SharePoint
  • Navigeren door de verschillende schermonderdelen
  • De basisfuncties op een rij
  • SharePoint en Office: het gouden duo

Isabel Bosklopper, SharePoint-specialist


8. Digitaal werken met OneNote
  • Digitaal kladblok aanmaken en delen
  • Taken in OneNote, Outlook en Planner
  • Slim vergaderen, notuleren en delen

Astrid Haveman, Office 365 coach en trainer slim digitaal organiseren


9. Op naar een digiwise organisatie
  • Hoe wordt je digiwise inspirator?
  • Hoe krijg je de rest mee?
  • Jezelf zichtbaar maken als digicoach of User Adoption Specialist

Sicco de Ree, Trainer en adviseur, de mens als toegevoegde waarde


10. Een vliegende start met het maken en monteren van video’s
  • Het materiaal verzamelen, waar let je op?
  • Handige tools voor het maken van video’s
  • Tips & tricks bij het monteren, editen en ondertitelen

Iris Barizilay, Iris is story-, spreker- & videocoach bij Je Beste Indruk!

13.00 - 14.00 uur

Lunchpauze
13.45 - 14.15 uur

SPEEDDATE

Stel je specifieke vraag aan de trainers
14.15 - 15.45 uur

Workshopronde 3: kies uit; 11, 12, 13, 14 of 15

11. Outlook: Effectief samenwerken in Outlook
12. SharePoint: Aan de slag met SharePoint
13. Office 365 features: Overzichtelijk samenwerken met Teams
14. Digicoach: In gesprek met Digiwise voorlopers
15. Branding: Professionele en impactvolle PowerPoint presentaties maken

Lees meer over deze workshops

11. Effectief samewerken in Outlook
  • Sámen werken in een gezamenlijke inbox
  • Afspraken maken en emailetiquette helpen ècht
  • Uitgezette acties blijven volgen

Milly van der Meulen, Expert in Outlook en timemanagement


12. Aan de slag met SharePoint
  • Hoe richt je een teamsite in?
  • Bibliotheken en lijsten aanmaken, documen ten toevoegen en delen
  • Transparant samewerken in SharePoint

Isabel Bosklopper, SharePoint-specialist


13. Overzichtelijk samenwerken met Teams
  • Teamkanaal inrichten
  • Chatten, vergaderen en bestanden delen
  • Planner en Planacties in Teams

Astrid Haveman, Coach, trainer en eigenaar van Free My Mind Coaching en Training


14. In gesprek met Digiwise voorlopers
  • Wat kun je leren van ervaringsdeskundigen?
  • Welke lessen haal je uit hun praktijk?
  • Hoe doe je er jouw voordeel meer?

Sicco de Ree, Trainer en adviseur, de mens als toegevoegde waarde


15. Professionele en impactvolle PowerPoint presentaties maken
  • Hoe zit PowerPoint in elkaar en wat zijn de mogelijkheden?
  • Sneller en slimmer leren werken met PowerPoint
  • Alle belangrijke tips & tricks voor een professionele PowerPoint presentatie

Wouter Spoor, PowerPoint trainer/designer en presentatie specialist, eigenaar ROOPS PowerPoint & Presentatie bureau

15.45 uur

Afsluiting

Sicco de Ree

Expert in de toekomst van werk voor het secretariële vak

Inspireren, motiveren en enthousiasmeren zijn kreten die perfect bij Sicco passen. Zijn specialisatie ligt op de toekomst van werk en dan in het bijzonder voor het secretariële vak.

Zijn aanstekelijke enthousiasme en brede algemene kennis zorgen voor een prettige omgang met mensen en een groot aanpassingsvermogen. Zo zorgt hij altijd voor een plezierige en energieke leeromgeving.


Milly van der Meulen

Expert in Outlook en timemanagement

Milly is een echte ervaringsdeskundige en brengt 12 jaar organize- en oplossingsgerichte coachervaring mee. Professionals uit onderwijs, MKB en grote organisaties zijn door haar inmiddels getraind rondom timemanagement en werkorganisatie. Slimmer werken staat daarbij altijd centraal. Dat doet zij vanuit haar motto ‘de kracht van eenvoud, want de wereld is al ingewikkeld genoeg’. Jou meer werkplezier bieden is haar hoofddoel.


Isabel Bosklopper

SharePoint-specialist

“Puur Praktisch” dat is wat Isabel typeert. Ze is doortastend en hanteert een directe en actieve stijl bij het trainen. Zo kun je het aangeleerde direct binnen je eigen organisatie in de praktijk brengen. Isabel is onderdeel van het Master of Workflow team. Samen beschikken ze over veel ervaring en deskundigheid op het gebied van werkorganisatie en communicatie.


Astrid Haveman

Office 365 coach en trainer slim digitaal organiseren

Astrid is als timemanagement expert en senior DISC-consultant ervaren in effectief workflow management, samenwerking en slim digitaal organiseren. Zij begeleidt en traint professionals rondom de juiste inzet van tools, processen en gedrag. In kleine stappen naar een heldere focus en meer overzicht en rust. Ze helpt je vaardigheden te ontwikkelen om de juiste acties op het juiste moment met de juiste middelen te doen, waardoor je resultaten beter worden.


Maaike Gulden

Online marketing adviseur, gepassioneerd blogger, spreker, trainer en eigenaar van The Marketing Factory

Maaike Gulden heeft de afgelopen jaren duizenden mensen socialmediawijs gemaakt en werkte o.a. voor organisaties zoals Mee, Zorgbelang Brabant, Rabobank, Kamer van Koophandel en Werkspot. Sociale media zijn krachtige marketing tools om te netwerken en te laten zien welke expertise je in huis hebt. Haar passie voor sociale media deelt Maaike graag met anderen. Ze is auteur van de boeken ‘Social Media in Zorg en Welzijn: dat zorgt beter’ en ‘Zakelijk twitteren voor gevorderden in 60 minuten’, medeoprichter van Social Media Club Breda en blogger voor Frankwatching.

 


Iris Barzilay

Iris is story-, spreker- & videocoach bij Je Beste Indruk!

Je wilt met je organisatie, of misschien wel jezelf, zichtbaarder zijn met video. Vloggen is populair, maar vaak wat té informeel. Je wilt voor je organisatie net dat extra stukje inhoud toevoegen. Iris leert je hoe je video kunt gebruiken als marketingtool. Ze behandelt de techniek van video maken, verhaalopbouw en de non-verbale kant van presenteren op video.


Wouter Spoor

PowerPoint trainer/designer en presentatie specialist, eigenaar ROOPS PowerPoint & Presentatie bureau

Sinds 2006 houdt Wouter zich bezig met PowerPoint en Presenteren. Zijn ultieme doel is dat deelnemers en klanten zelf een impactvolle en professionele PowerPoint presentatie kunnen maken. Wouter leert je alle belangrijke Tips & Tricks om sneller en slimmer te werken met PowerPoint. Klanten waar Wouter PowerPoint trainingen geeft, zijn o.a. Loyens & Loeff, Vebego, Zilveren Kruis, KNVB, PostNL, ABN AMRO, T-Mobile. 

Datum en Locatie


Tijdschema

09.00 uur Ontvangst
09.20 uur Opening
09.30 uur Workshop 1
11.00 uur Pauze
11.30 uur Workshop 2
13.00 uur Lunchpauze
13.45 uur Speeddate
14.15 uur Workshop 3
15.45 uur Afsluiting


Investering & kortingen

 

 

Voor 1 april 2020 (vroegboekkorting):

Vanaf 1 april 2020:

 Digiwise Assistant Event

€ 699,-* (excl. btw) per persoon

€ 899,-* (excl. btw) per persoon

 Combideal: Digiwise & Tech Savvy Assistant Event

€ 1099,-* (excl. btw) per persoon

€ 1299,-* (excl. btw) per persoon

Dit is inclusief koffie/thee en lunch.
*Deze kortingen zijn niet geldig i.c.m. andere acties.

Collegakorting
Wist je dat 'samen leren' een geweldig effect heeft op het doorvoeren van veranderingen en leerpunten in jouw organisatie? Het is immers een hele klus om de volgende dag zelf jouw collega's te overtuigen van jouw geweldige inzichten. Zorg dus dat jij ook meteen op dezelfde golflengte zit!

  • Wil je met minimaal 5 collega's deelnemen aan het Digiwise Assistant Event? Dan krijgen jullie € 200,- p.p. korting! Let op: inschrijven met deze groepskorting kan alleen via onze opleidingsadviseurs Marjan Muller & Mariska Korewijk: 040 - 2 974 947 of opleidingsadvies@secretary.nl.

 


Certificaat en studiepunten voor het SMI Degree

Omdat je tijdens deze dag werkt aan jouw persoonlijke ontwikkeling, belonen wij dat met 2 studiepunten en het deelnamecertificaat.

Bij 12 studiepunten heb je recht op het SMI Assistant Degree. Bij 24 studiepunten heb je recht op het SMI Top Assistant Degree en bij 40 studiepunten ontvang je het SMI Excellent Assistant Degree. Met ieder van deze diploma's maak jij jouw ervaring zichtbaar: erg interessant voor jouw organisatie en CV! Meer informatie over studiepunten en het SMI Degree




Contact


Meer informatie

Heb je vragen of wil je graag advies of deze dag geschikt is voor jou?
Bel of mail ons geheel vrijblijvend!

Marjan Muller of Mariska Korewijk
Tel: 040 - 2 974 947
E: opleidingsadvies@secretary.nl



Via onderstaande knop kun je veilig, eenvoudig en snel inschrijven voor dit congres. Verzeker jezelf van deelname door op de onderstaande button te klikken.

 

Leg je deelname vast!
Digiwise Assistant Event

Download de Brochure

Voor een compleet overzicht van het programma raden wij je aan om de brochure te downloaden. Ter informatie: Digiwise Assistant Event start op 11 juni 2020 in Jaarbeurs Utrecht!

Digiwise Assistant Event

Heb je een vraag? Neem voor meer informatie contact op met:

Wil je, naast dit event, ook op de hoogte blijven van onze praktische werktips, events en opleidingen op je vakgebied?

Onze privacy-policy

Inlogcode: